Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

torsdag 17. mars 2011

Den ekle bloggen

Mine egne kroppslukter dreper meg.
Bokstaveligtalt.
Det siver metangasser ut av alle dårlige kroppsåpninger.
Jeg, alene, har nok skylden for den plutselige økningen av drivhusgassutslippet i dag.
Etter at jeg passet min ene nevø i helga, opplevde jeg den luksusen av akutt omgangssyke, som jeg villig delte med doen hos stakkars Camilla.
Og i dag, fire dager senere, sender tarmene meg fortsatt på hyppige toalettbesøk, men sender ladningene ut rumpa isteden.
Jeg tør ikke helle i meg kaffe engang og det er trist det. Kaffe er dagens lille høydepunkt.
Men problemet er at selv om magen min er på en krøll, så har jeg aldri vært så sulten i hele mitt liv.(Jo helt sikkert, men jeg er sulten). Og nå vurderer jeg en rask spasertur til nærmeste Rema for å handle inn pepsi max og salami.
Hadde jeg ikke visst bedre ville denne konstante kvalmen ha sendt meg en tur til apoteket for å kjøpe inn litt clear-blue. Men som sagt, vi vet bedre. Vi sluttet vel å tro på jomfrufødsler for flere hundre år siden, gjorde vi ikke?
Stakkars, stakkars meg og død over tarmbakterier som gir meg smerte.
Måtte de alle gasses i hjel av egen skit.

PS: Jeg prøver å lese denne herlige boka, her jeg ligger og venter på at kvalmen skal gi seg, boka er fantastisk, men deler av den hjelper ikke på "Operasjon; modere kvalme".

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=136094


2 kommentarer: