Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

mandag 14. mars 2011

En liten reklame

Unni er en kul jente.
Jeg kjenner henne som hun kreative som blogger om kortlaging og verdens mest fantastiske bakverk.
Men i dag valgte hun og legge ut et innlegg utenom det vanlige.
Jeg elsker at folk deler av seg selv, sjokkerer litt, og dette var så godt og sjelfullt sagt at jeg bare måtte dele den med dere.
God fornøyelse.
http://kreativehjoerne.blogspot.com/
PS: Ta en titt på disse bakverkene hennes og. Jeg er betatt!Besatt og betatt!

5 kommentarer:

  1. Smiler og ler!! Søte Hilde! Du e jo bare go!! Det er nok en fare for at dette IKKE blir siste gang med deling av ting :)

    <3

    stor goe klem t deg

    SvarSlett
  2. Fint skrevet om min kjære søss, Hilde. Hun er god til å ordlegge seg, og jeg er enig i det hun skriver. Er ingen enkel sak.

    Bra du "setter lys på det". Håper jo selvsagt ikke, men frykter flere kanskje kjenner seg igjen i noe av det.

    SvarSlett
  3. Jeg sier bare:KAKE.
    Haha
    Nei,men jeg liker når jeg treffer på mennesker som kan sette ord på papir,få ting frem og skriver fra hjertet.
    Og det var flott skrevet!
    Stor klem til dere begge, Unni og Bodil.

    SvarSlett
  4. <3 <3 <3 t deg Hilde. KAKE!!!
    Stor klem t deg åg...igjen

    SvarSlett