Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

tirsdag 3. mai 2011

En maskulin kopp kakao!

Av og til så dukker det opp mennesker i livet mitt som ikke drikker kaffe,men som foretrekker en kopp maskulin kakao isteden.Dette kaller jeg galskap for ingenting slår en skikkelig stor og god kopp med nydelig,fyldig og sentralstimulerende kaffe. I dag foreksempel,hvor jeg er hjemme med syke ben(de vil liksom ikke bøye seg i noen vinkler) og surmuler over at ingenting skjer på facebook, så kommer kaffe godt med.
Jeg har en million ting jeg skulle,burde og vil gjøre...men ikke kan. Så isteden leser jeg om maraton,hører på "White Lies" og ser dag-tv. http://iform.nu/treningsplanlegger/halvmaratonskolen-niva-1 Ja,også drømmer jeg om middagen jeg fikk hos Marie og Polito i går,som oppskriften finnes på matprat.no,men jeg ikke finner.Namnam. Kylling,ris,hvitløk og chilli i gryte blir liksom ikke feil. Uansett,jeg tenkte egentlig på den gangen jeg og W var og skulle drikke denne koppen med maskulin kakao i Oslo. Hvor vi endte opp på  Hotel Bristol etter et raskt google-søk hvor det kom frem at det var der vi ville finne den beste kakaoen. Kakaoen var genial den,med nydelig krem,til en grei penge.Men hanvar kledd i olabukse og Rolling stones-skjorte og jeg i antrekket de kledde på gymlærerne på syttitallet,vi passet jo ikke inn der. Og når de i tillegg ønsket å henge jakkene våre i garderoben og spilte klavermusikk,så ble dette kjapt rangert ganske høyt oppe på lista over de rareste opplevelsene i mitt liv.
Jeg ser ingen annen løsning,W, vi må nødt tilbake om vi overlever hverandre i ett år.For på hvilken annen måte kan slik feires om ikke på ubehagelige stoler,i lyden av klavermusikk med en deilig,varm og maskulin kopp kakao i hånden?

Hva skjer i mai på IKS:http://iks.blogg.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar