Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

onsdag 4. mai 2011

Jeg vil tenne te-lys!

Nå sitter jeg på kontoret til IKS og dingler med beina,venter på at "Åpen kveld" skal begynne og alle gjestene skal komme. Jeg har allerede tatt ut av oppvaskmaskinen,renset kaffetrakteren og ryddet klart for besøk. Og nå sitter jeg her og skriver kvantitet på bloggen min. I dag har jeg trent igjen,masse styrke på armer,mage og rygg. Og jeg har vandret litt i oppoverbakke på denne møllen,selv om jeg i teori og praksis ikke har lov. Det er ikke med på å gjøre beinhinnebetennelsen min bedre...Men Ellipsemaskinen er så kjedelig. Jeg tok meg en runde,fem minutter,som oppvarming i dag og alt jeg klarte å tenke på var hvor tregt minuttene gikk. Men nå går det bra.En dose kaffe, litt "Lykke Li" og alt blir straks mye bedre.Og så lenge jeg holder meg unna aviser,for merkelig nok så har hele verden stanset opp fordi denne Osama er blitt drept.Ugler i mosen eller ei,arvtaker eller konkurs. Taliban og terror får unødig mye mediadekning. Terrorfaren er da like skummel i dag som før Osama døde,men med all den mediadekningen så øker jo bare frykten for terror og muslimer enda mer blant menneskene på gata. Unødvendig. Uansett;Åpen kveld hos IKS i dag for alle der ute som har eller har hatt spiseforstyrrelse.Kom til kaffe,te og hyggelig samvær. Jeg vil tenne te-lys!Lykke Li – I Follow Rivers

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar