Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

fredag 13. mai 2011

God helg.

Jeg drikker øl.Øl er godt. Øl smaker sånn himmel,iallfall etter tre stykker. Denne ølen her er fra nordland og heter nordlandspils.Jeg er på landet,hos mamma og pappa.De ser gullruten.Jeg trenger mer øl for å døyve smertene. Den intense smerten som kommer med usensurert dårlig tv. Jeg er sensurert.Bloggspot har sensurert et innlegg om penis.Hva er galt med penis og hvor er ytringsfriheten? Jeg skal sykle i Danmark og vil ha billige båtbilletter til det landet hvor øl er billig og de ikke liker fjell. Fjell er dumt på sykkel.Jeg liker nemlig ikke å sykle opp fjell.Dette var et blogginnlegg-1,2,3-Ferdig.Jan Thore kom nesten til finalen,men døde nesten og.Han er mye nesten for tiden,men det hadde vært gøy om han hadde havnet i finalen.Stemmen hans er for fantastisk for teite NT. Heia deg. Nå skal jeg ha en ny øl.
http://www.tv2underholdning.no/gkn/norske-talenterstjerne-doeden-naer-3492684.html Nevøene mine er fantastiske å henge med for jeg blir så smart på alle de flotte setningene de kommer med. Det er ingen tvil om at ærlighet varer lengst.God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar