Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

onsdag 11. mai 2011

En ,nesten, penisfri dag.

Det er noe rart med dagen i dag.Noe som ikke er som vanlig og jeg vet hva det er. W har ikke ringt,den rampen.Han sitter på en båt,på vannet sammen med andre mennesker som og sitter på en båt,på vannet.Og det syns jeg er råttent.Jeg driter i hvor lite dekning W har på telefonen,man ringer da vel alltid dama si.Nei,det var en løgn,jeg er ikke sur fordi W ikke har dekning på telefonen og ikke ringer.Jeg er bitter og en smule misunnelig for jeg vil også,noe så elementært som å, sitte på en båt,på et vann. Jeg er ikke helt fan av slike høyteknologiske saker som krever at jeg må snakke med andre mennesker uten å se fjesene deres samtidig,så en telefonfri dag er helt okey for meg,selv om jeg savner stemmene til enkelte av de som ringer.Jeg liker nemlig menneskefjes. Kroppsspråk er så praktisk.Høyest på ønskelista mi for tiden er en app,en treningsapp foreksempel,men det fungerer ikke på telefoner fra det forrige tiår/århundre(stryk det som ikke passer).Men det går fint med meg forde. Jeg har trent litt løping(tungt/tungt/tungt), sladret over lunsj med Anniken og danset syredans med Aylin til "Jeffersons Airplane" i stua.Og jeg så Kristin i mange minutter i dag(Mongolen),leste litt,bedrev detektivarbeid for å finne frem til personer fra barnebilde(se Lysgårdsbakken-innlegg),lyktes i detektivarbeid og jeg har nesten ikke i det hele tatt tenkt på penis.Bare snakket pittelitt om det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar