Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

onsdag 11. mai 2011

Kjære dagbok

Ti grunner til hvorfor man bør eie en penis.
1. De med penis får automatisk en bedre betalt sjefsstilling...
2. ...selv om hjernen på sekunder kobler ut for en annen del av kroppen trenger ekstra blod.
3. De med penis slipper unna ting som mensen,eggstokkramper og fødsler.
4. De med penis kan tisse sånn plutselig,på stående fot.
5. De med penis har en mobil protein-shake-bar.
6. De med penis har alltid en unnskyldning når de kjøper seg dyre ting.-Penisforlenger er unnskyldningen.
7. De med penis har alltid en unnskyldning når de gjør dumme ting.De skylder på at de tenkte med feil hode.

Lenger kom jeg ikke,for da møtte jeg Marie og vi skulle ligge i Botanisk hage for å slikke sol,skravle og se på de nydelige blomstene.Jeg elsker Botanisk hage,uansett årstid,men i dag var det en mann som sola seg i blå truse!!og sokker.Vakkert.Vi tok bilder av noen nydelige Magnolia-trær og oss foran noen Magnolia-trær. Et av bildene kaller jeg for Marie i kamuflasje. Også drakk jeg og Marie nepresso på balkongen,spiste påske-sjokolade-egg og ble litt røde og varme.Så sa Marie at jeg skulle vente med trening til i morra,jeg lot meg enkelt overtale og vi spiste middag sammen med mannen hennes.Kylling med verdens beste pasjonsfruktsaus.Nydelig.Og den sausen skal jeg lage til vaniljeis en gang for så god var den. Om jeg er litt glad i eksotisk mat så har jeg mye å takke Kristin og Marie for der.Deres glede over slik mat er svært smittsom og jeg liker det.Smitt meg mer. På Food Story i Oslo har de en nydelig Chilli-marmelade og ost,med navn jeg ikke husker i farten.Vi fikk prøvesmake i dag og jeg smeltet.Elsker slike dager,men ingen trening,det betyr at når jeg trår inn i treningssenterets lugubre lokaler i morra så er det gått en hel uke siden sist. Tiltak,men jeg må.Min mage likner noe som er en julenisse verdig,på feil årstid og det akter jeg å forandre på.I går var det en dag dedikert til Monty Phytons og i deres ære deler jeg en sang med dere: Monty Python – Finland Enjoy,god natt og ha en fin onsdag.
Dagens ord;kvantitet og osten het Brie.
http://www.foodstory.no/butikker/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar