Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

mandag 9. mai 2011

Litt varme for min pølse.

Av og til så er man sulten,man har kalde pølser i kjøleskapet og man har naboer som griller. Når den "man" er Hilde, så gjør man ikke om en fjær til fem høns og etter litt "pepptalk" på facebook,så traver man(Hilde) ut for å grille sine pølser på naboens (hjerte-)varme. Da ser man(Hilde)slik ut.


Noen ganger,når jeg går forbi middelaldrende menn,så kjenner jeg deres medfølende blikk i nakken og jeg kan nesten høre hva de tenker. -"Uff.Jeg husker da jeg hadde slike briller.Stakkars jente,jeg er glad den tiden er over.Grusomme briller det der." Og jeg er så enig.Grusomme briller det der;)
W har spurt meg om hvordan det er mulig at ingen andre har snappet meg opp før. Jeg personlig syns ikke det er så veldig rart.Hahaha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar