Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

fredag 6. mai 2011

I mitt skrudde hode!

Det er ikke hva jeg ser i speilet som teller,eller hva andre sier...men følelsen som sitter i kroppen og i hode. Spiseforstyrrelsen min er ikke fysisk så mye som den er psykisk.Bæsj.Føler meg oppblåst og feit,men jeg er nok ikke mer feit i dag enn jeg var i går,bare mer dårlig i hodet. Det er urettferdig at galskapen skal starte så snart jeg må kutte ned på løpinga. Aaaaah.Innviklede hjerne gå og heng deg!Det gjelder deg og beinhinnebetennelse. Nå skal jeg snart sitte på et tog til Lillehammer i to og en halv time...Jeg har drukket ca en liter kaffe og min store skrekk er å plutselig måtte akutt på do. Jeg som såvidt greier å bæsje hjemme, hvordan skal jeg greie å bæsje på en do som er i konstant bevegelse? Og lesestoffet da?Hvordan skal jeg greie meg uten lesestoffet?Ja gutter,noen damer leser på do når de bæsjer;)*Ramaskrik* Og om du er fintfølt på den,så beklager jeg veldig at du akkurat nå har bilder på netthinnen av vakre damer som leser god poesi mens de presser ut en brun en.God helg ja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar