Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

torsdag 15. september 2011

Jeg elsker høst!

Vet du hvordan man kan kobler sammen en skriver og en datamaskin? For,haha,det vet ikke jeg. Det lærte jeg nemlig i dag da jeg, som "datakyndig",fikk beskjed om å prøve meg på en slik utfordring.Datakyndig?Jeg?Aldri!Jeg må le.
Ja,om du ikke mener at datakyndig og dataødelegger er det samme,for det er noe jeg kan,ødelegge elektroniske ting. Det er derfor telefonen min er fra 1800-tallet(ikke langt unna i allfall) og har mistet det meste av bekledning og hvor ned-piltasten er ødelagt. Jeg må lese meldingene mine baklengs.
Jeg sitter på IKS,skriver smørbrødlister(ironisk nok) og vil ikke hjem.
I dag har nemlig jeg og ei til sittet og skravlet mens jeg har perlet smykker og drukket kaffe.Masse kaffe.
Jeg vil sitte på kafé og drikke vin eller en iskaffe.Jeg vil slenge med beina der jeg sitter på en høy barkrakk mens jeg skravler med mennesker og er lykkelig. De må spille go`musikk på høytaleren så beina mine har noe å dingle i takt med. Iskaffe er godt,litt mocca-smak og dæsj med krem. Det drakk jeg og S på Klimt på søndag. Klimt er blitt så eksklusivt. De var ikke så eksklusive før men da var jeg aldri der på kafé heller.Bare når det var fyll involvert og jeg fortsatt var fjortis. For det er veldig nødvendig,å være fjortis når du skal på Klimt. Jeg prøvde en gang å dra dit da jeg ikke var fjortis og tiltross for alkeholinntak så var det trotur for både øyne og ører. Jeg begynte å blø ut av samtlige. Det var løgn,men det var fælt for det.
Heldigvis så bor jeg i Oslo,der har de ikke Klimt men mange andre steder som likner på Klimt. Der vanker mange folk som ikke er fjortiser og det syns jeg er rart. Men de har ofte skjorter med v-hals i fargen rosa og er gutter,så det er vel ikke så rart allikevel.Gutter som har mer utringning enn jeg selv har er skremmende. Jeg liker steder hvor de serverer øl i baren og de har avklippede hestehaler på veggen. Det har de på "Last train".
Nå fryser snart fingrene mine til is,så kaldt er det her og nå tenker jeg at det er høst på ordentlig.Kanskje til og med snart snø. Så lenge har jeg imidlertid ikke tenkt til å sitte her,men det er mørkt ute og klokka er, såvidt,
passert 20.00. Jeg vil ha tilbake sommeren.Da var det lyst når klokka såvidt hadde passert 20.00.
Jeg glemte liksom at det var sommer i år for alt var så hektisk.
Jaja,men jeg vil fortsatt ikke hjem.Hjemme finnes det ingen barkrakker å dingle med beina fra.Bare en litt høy do og der gidder man ikke å sitte i all verdens med tid. "Vi menn" er ikke så interessant heller liksom.





Jeg elsker høst!

2 kommentarer:

  1. Så koselig å sitte på Iks og prate og perle :-) Håper du får en god kveld og at du klarer å kose deg masse i høst, tenk lys og fyr i ovnen <3

    SvarSlett
  2. Ja..ooooh.Jeg ønsker meg peis.Peis er fint.Kos deg i høstregnet du og.Takk for koselig kommentar:)

    SvarSlett