Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

mandag 19. september 2011

Et eple.

 
Jeg fikk kamera av mamma og pappa i bursdagsgave.
*Elsker*
Da jeg spiste på et høsteple ble jeg inspirert.
Mamma ble oppgitt og sa;-Spis det eple før det blir råttent.
Jeg tror egentlig hun bare var lei all "blitsingen". Det var rene nyttårsfeiring i stua her.
Men jeg spiste eplet.
I dag tok jeg bilde av en sølepytt. Det var alt jeg rakk før kameraet var tomt for strøm.
Det sto på skjermen at batteriet var utslitt.
                               W bare sukket da jeg,i lykkerus,fortalte han om den flotte presangen.
                                Han jublet da jeg fortalte om fotoplanene mine og hvordan han skulle passe inn i de.
                                Jeg tror ikke han mente det.
                                                     Stakkars verden.
                                                      Stakkars W.
                                                      Stakkars deg.

(Mooo-oo-oo-hahaha).
Fotografering er gøy.


1 kommentar:

  1. Så fine biler :-) Gratulerer med kamera :-) Du vil nok bli en kjempeflink fotograf vil jeg tro! Gleder meg til å se flere bilder også.

    SvarSlett