Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

onsdag 28. september 2011

I dag klødde jeg i halsen og jeg hostet masse for det er det man gjør når man klør i halsen. Preget av den desperate handlingslammede følelsen av å ikke kunne klø seg selv med en finger."host ganger hundre",noen timer senere,jeg skulle åpne munnen for å si noe viktig...Som alltid. Kvekk sa jeg. Stemmen ville ikke lystre men sendte heller ut en del lyder som kan minne om lydene du hører fra en ung mann i stemmeskiftet. En lyd etterfulgt
av en lyd som like gjerne kunne ha stammet fra en ung mann kastet ut av
Sølvguttene for samme grunn. Lyden av et tungt sukk. Stemmebåndet mitt har slått krøll. Nå får jeg ikke sove. Jeg hører på snømannen på lydbok og tenker på den hese stemmen min. Hese stemmer er sexy slo det meg. I morgen skal jeg synge,masse,for hese stemmer er sexy når de synges med. Det var sånn joplin ble oppdaget. Hun måtte bare drikke litt whiskey først. Det slipper jeg. Nå er jeg trøtt. God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar