Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

mandag 5. september 2011

Rastløs i sjelen.

I dag er jeg rastløs i sjelen,i magen,i kroppen... Jeg vil sitte stille,men får ikke helt til,samtidig som jeg er energitom og føler sånn halvveis for å legge meg til å sove. Det kjennes ut som om innsidedelen av meg er invadert av maur,det er ekkelt å tenke på og det gjør meg kvalm.
Det er sikkert været. Jeg skylder alltid på været når jeg er tom i hodet,rastløs i kroppen,selv om jeg vet at det er mye annet som spiller inn. Været er en god syndebukk. Nå skal jeg snart hjem,om en halvtime og da må jeg bruke paraply. Da skal jeg lage meg kaffe for det har jeg ikke drukket i dag...faktisk. Kanskje det ikke er så lurt for kaffe gjør meg enda mer rastløs. Jeg skal lukte på de nye rosene jeg fikk i går,spise på maten W lager til meg, smøre meg inn med tålmodighet og puste dypt. Kake er godt å dele og da er det bra W er hjemme med meg og deler med meg.Alle kakerestene hadde passet veldig dårlig inn i min mage på en gang,men jeg hadde greid det,derfor er det godt å dele.Jeg er tørst på brus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar