Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

onsdag 7. september 2011

Make my day bitch

Jeg drikker rødvin,leser aviser og ser på forbløffende fakta på tv. Det regner ute og jeg er inne. Det er deilig å være inne når det regner,særlig når man har litt god selskap i rødvin,dyne og tv. Tv er fint.
Jeg burde hatt noe artig å skrive her siden jeg drikker rødvin og rødvin gjør meg morsomt,men sånn er det ikke i dag. Konsentrasjonen har hengt seg opp i fakta som er forbløffende og er på tv.
Jeg er blitt forkjølet også.Det renner kroppsprodukter ut av nesa mi og jeg må hele tiden stoppe det med papirlommetørkler. Eller som de sier her på landet,toalettpapir.
Etterpå er planen en dusj,tannpuss,senga og misjonen. Jeg kjenner at det kan funke godt på nesa mi for den trenger hvile.Der nøys jeg og. Nysing er som torden og jeg nøys nå.
Jeg trenger ny musikk,som er bra å høre på. Kan du dele med meg?Da blir jeg glad. Hva som helst. Make my day bitch.Nå kommer det snart ut et nytt nummer av kvinnekraft.Juhu,jeg gleder meg for jeg har smugtittet og vet hva jeg har i vente.ONSDAG!

1 kommentar: