Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

onsdag 7. desember 2011

snøøøøøøøøøøøø

Jeg må ut og kjøpe meg vintersko.Fant jeg ut.For disse skoene holder ikke mål ute i den deilige, krispie vinterluften som jeg elsker. For vi har endelig fått snø.Ordentlig hvit og fin snø som må måkes vekk fra trapper og gangveier.(Noe jeg har gjort allerede i dag,for min mor og far og jeg tror jaggu jeg har laga litt muskler i samme slengen. For tungt var det.) Snø som knirker under bena når jeg går på den.
I år skal jeg nemlig gjøre det jeg aldri fikk gjort i fjor. Jeg skal gå på ski.
Mange ganger,mye og masse.Både fremover og rett ned(på tryne)ski.
Og ake.Kanskje i lysgårsbakken,om W. blir med og i kollen.
Men som sagt,nye sko først.

 Når man skal ha nye sko så må man gå på senteret og handle de. Jeg hater senteret. Det er så mange folk der,noe som er fint for de som skal tjene penger. Jeg liker det ikke.Når jeg skal prøve sko så liker jeg å gjøre det alene,uten at nabomenneksene skal tråkke meg på foten ved et uhell,for noen andre tråkket de på foten. Og i desember er jo alle så sure uansett. Jo nærmere jul,dess surere folk.
Derfor burde jeg lære meg å handle gaver før desember og ikke uka før julaften.
For det må jeg og handle på senteret...julegaver. Usj.
Også må jeg ha nye løpesko,for de jeg hadde ble pensjonert i Spania. Lista bare vokser,tiden på senteret øker og fortjenesten på meg blir høyerer. Bra man har A for moralsk støtte.
Uansett. Været er nydelig,så vi får nyte det. God 7.desember altså.





1 kommentar:

  1. Jeg har ei venninne som sa noe smart, som jeg kjenner meg veldig igjen i; jeg liker å gå i butikker og shoppe, problemet er bare alle de andre menneskene som gjør det samtidig som meg!

    SvarSlett