Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

tirsdag 11. juni 2013

Trapper.

Jeg skal flytte. Litt langt,men likevel ikke så veldig langt. Sånn passe langt. Langt nok i grunnen,særlig med tanke på at jeg ikke kjenner noen på det stedet jeg skal flytte,med unntak av samboeren da.
Jeg skal nemlig bo med en fyr som også,helt tilfeldigvis,er kjæresten min. Flaks eller hva?
Nå  ligger jeg på magen i senga og ser på bilder jeg og vennene mine har tatt i løpet av de siste årene.
Det er fine bilder av fine mennesker som jeg nå skal flytte et stykke i fra. Det blir rart,men vi er jo på vei videre i livet alle sammen. Alt forandrer seg og flere enn jeg har allerede flyttet ifra. Vi hadde masse gøy sammen. Jeg husker samtalene,musikken,dansingen,litervisene med øl,hårklipp,Galiano(altfor mye Galiano) og latter.
En epoke i livet er over og en ny skal starte,men heldigvis med noen små inntog fra forrige epoke(vi er jo ikke døde heller;).
Jeg er dårlig på forandringer,men jeg tror det kan bli fint. Vennene mine har sagt at de skal komme på besøk,jeg håper vennene hans kommer masse på besøk og at både de og familien vår vil tråkke ned de trange trappene i den nye kåken.
Det er jo derfor vi har trapper mener jeg,for at de skal tråkkes ned av menneskene man er glad i. Hvorfor skulle man ellers ha trapper?

Rage Against The Machine – Wake Up




2 kommentarer:

  1. Åh - det blir bra, og fin, og skummelt, men spennende! ♥

    SvarSlett
  2. Blir sikkert bra Hilde ;) Er dere kommet dere i orden nå?Venter ennå på en mld med ny adr deres ;) ;)

    SvarSlett