Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

søndag 21. august 2016

Et nettroll.

Jeg har dårlige dager jeg, sånn som alle andre, jeg er ikke unik der.
I det siste har det ikke vært dårlige dager, men heller dårlige uker og måneder.
De har vært tøffe, skikkelig tøffe og det har vært vanskelig å motivere seg selv for å fortsette.
Jeg har satt spørsmålstegn med meg selv, hvem jeg er og hvordan i alle dager livet mitt er blitt så komplisert.
Jeg har ikke følt meg "God nok" på noen som helst måte på fryktelig lenge og det, min venn, er en skikkelig kjip måte å gå gjennom hverdagen på.
Men så leser jeg kommentarfeltene på facebook og i avisa, og da skjer det noe med meg.
Nettroll er blitt min nye feelgood-hobby. Så guilty pleasure som det går an å bli.
For så mye vræl og stygge ting som folk lirer av seg, ja mange av de fortjener både en ørefik,en skjennepreken og en realitetssjekk, det gjør at jeg ikke føler at jeg er så dårlig person allikevel.
Ja, jeg gjør dumme ting. Ja, jeg mister noen på veien. Og ja, jeg får virkelig testet hva jeg er laget av.
Men jeg er i det minste ikke et nettroll.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar