Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

fredag 25. november 2011

Fredag da.

Det er fredags morgen. Jeg drikker nespresso, hoerer paa Tom Waits og blogger paa en maskin med et tastatur som ekskluderer de tre siste bokstavene i alfabetet vaart. En smule irriterende. Og jeg er troett.
Har ikke saa mye aa blogge om heller, men naar man en gang sitter hundevakt og maa opp litt foer jeg behoer for aa gaa tur, da har man plutselig litt ekstra god tid paa morrakvisten. Til saant er nespresso,en god frokost og Tom Waits perfekt. Paa den maaten er jeg jo sikker paa at jeg maa stresse til slutt alikevell. Dette funket i allefall frem til naa, for akkurat i dette sekundet gikk jeg tom for gratis musikktid paa spotify. Takk Tarzan for at det er fredag, for kaffe og for at W har laert meg passordet til hans premium-spotifykonto. Det ble plutselig fredag,kaffe og snyltetid. Musikkabstinenser melder seg etter bare noen sekunder med stillhet. Hva kan jeg si. Jeg er avhengig.


Og ja,jeg har vaert i Spania og sett paa spansk Simpsons. Dubba spanske Homer var rart.
Dubba alt paa spansk var rart. I Spania dubbes alt. Vi saa breaking bad paa datamaskinen,ute paa balkongen, med pledd.
Ogsaa bada vi og drakk oel da. Og syklet.
Jeg savner.
Huden i ansiktet mitt har misforstaatt alt og har lagt ned protester mot det plutselige vaeromslaget. Jeg har ikke faatt vannkopper. Jeg ble da farget av solen der nede. Her oppe er det kun kvisene som farger mitt tredve-aarige fjes. Slemt. Kviser er tenaaringsdrama og ikke noe en vil ha naar det skjer rynkedrama samtidig.
Goood helg!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar