Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

onsdag 18. januar 2012

Totalt kjedelig men handler om å ikke gidde.

Jeg jobber meg opp litt mot til å dra ræva ut av vinglestolen foran data`en og dra på trening. Men det snør ute og det er mørkt og jeg må ta buss. Tiltak. Dessuten er jeg sliten etter en dag med aking og grilling med nevøene. Hvor vi,i mangel på bedre alternativer,grillet på naboens private grill. Noe vi ikke visste,men skjønner nå hvorfor dama hans stirra så veldig da hun kom ut døra. Snakker om flaks. Når man først skal,uskyldig egentlig,låne grillen til naboen så passer man på at den og tilhører en som er politi.
Men jeg burde trene.Og egentlig så vet jeg at jeg vil.Kanskje ta badsstu.Løpe litt.Føle meg sprek.
Jeg skal trene ja. Det er så godt etterpå.
Ja. Nå drar jeg.NÅ!
Det er bare det at det er kaldt og snør og det er langt.
Jeg lider av et problem av type luksus.

2 kommentarer:

  1. Mye man BURDE gjøre... Fint lite av det som faktisk blir gjort.

    SvarSlett
  2. Sant.Men i dag har jeg slitt ut et stykk puddelvalp<3

    SvarSlett