Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

tirsdag 8. januar 2013

Når alt jeg kan tenke på er sjokolade som smelter i munnen min.

Jeg har lyst til å grave seg ned i en hule laget av de mykeste dyner i selskap med en meterstor bunke med tegneserier,et tonn sjokolade,uante mengder med kaffe og spotifyen min.

Men jeg gjør det ikke. Istedenfor leser jeg harde,lange eksamensartikler,er sosial,drikker for lite kaffe og ser langt etter den etterlengtede sjokoladen.
Det er mye bedre å gå tur isteden sånn at musklene på beina ikke svinner og de søte kinnene mine kan bli rødglødende av kuldeglede. Så det har jeg gjort. Langt til og med. Hele sju kilometer. Det er langt det når du halve tiden risikerer livet ved å gå på holkete isvei uten strø og når du må passere samtlige sjokoladeinnholdige butikker på veien.

Jeg har så lyst på sjokolade nå at jeg vurderer å gå meg en ny tur bare for å kunne legge ruta innom prixen og gafle med meg noen hundre gram av den søte kakaovaren.
Men jeg skal være fornuftig og la være. Isteden kan jeg jo sitte her med den lunka kaffen og høre på musikk. Fant en ny gruppe her om dagen,som lager vakker,vakker musikk.
Helt til jeg oppdaget at de hadde laget musikk til den teite filmen"The Hunger Game" og at de har en eller form for samarbeid med "Tayler Swift". Jeg liker ikke henne.
Og nå vet jeg ikke om jeg liker "The Civil Wars" lenger heller.
Nå er kaffen blitt kald og søtsuget har ikke gitt seg.
The Civil Wars – My Father's Father

Jeg gleder meg til vår,bar asfalt og joggetid. Man kan jogge av seg søtsuget. Å gå tur bare varmer opp hodet og gjør meg enda mer søtsugen. Det er usunt å tenke.
Og det hjelper i allefall ikke når man må sitte mye stille under eksamensopplesingen.
Sjokolade som smelter i munnen,det har jeg lyst på. Det er alt jeg tenker på.
Imagine Dragons – Radioactive

Bronze Radio Return – Worth Wondering

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg er så omvendt, jeg vil også ha "ALT" men jeg klarer ikke noe... Kan ikke du få litt av mitt "ingenting" og jeg få litt av ditt "alt"??

    Og hallo, what, hva er galt med Hunger Game og Tayler Swift??

    SvarSlett