Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

torsdag 20. november 2014

Bare kaffe.

I dag er det torsdag, oppkalt etter den den gode gamle vikingguden Tor.
Jeg kaller den bare for en helt vanlig kaffedag. Klokka er såvidt passert åtte og jeg er allerede på min tredje kopp med kaffe, eller i den som jeg heller ville sagt. Jeg drukner meg selv, bokstaveligtalt, innvendig med koffeinberusende kaffekopper.
På internettet kan du finne sitater om kaffe, sikkert sanger og dikt også, som du kan dele med dine medmennesker videre på internett. Jeg googlet og jeg fant:

"Vi klamrer oss fast til dette livet, tross alt. Man tar seg den der første kaffekoppen, og så ... Så går det over." Odd Børretzen.

Torsdagen har ikke helt gått over,egentlig ikke begynt, men i morra er det fredag så da får vi overleve torsdagen frem til da.
Skål!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar