Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

onsdag 22. desember 2010

Med ønsker om en kald jul.

Jeg håper det blir en kald jul i år. Sånn type minus fem til minus ti grader.
For da kan vi fyre masse i peisen, drikke varm kaffe og spise pepperkaker med god samvittighet.
Og da knaser det under skoa snår vi går i snøen, det knaser i snøen når akebrettet fyker nedover og det knaser i snøen når man ruller fjeset til snømannen, som vi kan lage når vi slipper unna den verste puddersnøen.
Dessuten har jeg planer om å tilbringe masse tid med nevøene ute i frisk "lia" luft og forhåpentligvis noen timer i skiløypa med eldstemann,eller pladask på rumpa utenfor skiløypa, hvor jeg som regel ender.
Jeg har ingen planer om å gå opp de fem obligatoriske julekiloene, men gjør det nok allikevel for pappa sin riskrem er den beste i verden.

Hva er jul for deg?

Husk miljøet i jula;  http://www.renovasjonsetaten.oslo.kommune.no/article183959-8451.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar