Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

mandag 20. desember 2010

Tungt

I dag er det ikke gøy å være meg. Ting er tungt og det kjennes ut som alt jeg tar i bare smuldrer til smuler.
Det er slitsomt og jeg vet at det hele er min skyld.
Så til alle jeg drakk med på lørdag, om jeg var dust, så beklager jeg det veldig. Og håper at to dagers fylleangst boter på skadene:(
Og en spesiell unnskyldning til Kristin, som fikk vraket hjem.
Unnskyld unnskyld unnskyld.
Aldri aldri igjen!
Fylleangst er den verste av alle følelser som jeg har opplevd hittil i livet og bank i bordet, jeg vil aldri oppleve de igjen.
Jeg er veldig lei for det!

Bøyer meg i støvet- Hilde-

Ps: I disse førjulstider hvor mirakler skjer, vil jeg gjerne reise tilbake i tiden og gjøre det hele helt anderledes.
Så om noen har en tidsmaskin å låne bort...?
Heldigvis har jeg humor og om noen år kan vi alle le av det hele.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar