Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

tirsdag 22. januar 2013

#kjærleik

Av og til er ting litt dritt,men så er ikke ting så dritt allikevel fordi man har verdens fineste venner,verdens fineste familie,verdens fineste iks og verdens fineste kjæreste. Jeg bare glemmer det litt innimellom.
Det er litt dumt for det er sånne ting jeg ikke burde glemme. Neste gang ting er litt dritt,så skal jeg huske veldig hardt på de menneskene.
Og til dere menneskene jeg setter på min lille pidestall: Dere vet godt hvem dere er<3 .="">Veldig,veldig glad i dere!
#kjærleik

2 kommentarer:

  1. I'm gonna go out on a limb og anta at jeg er en av de... Så, meget glad i deg også! Du er så fin! <3

    SvarSlett
  2. Gjett om du er Tora<3<3
    Du er blitt en veldig viktig brikke i livet mitt!!

    SvarSlett