Follow this blog with bloglovin

Follow Meg-på godt og vondt!

lørdag 4. desember 2010

Litt dobbeltmoral på en lørdag.

Jeg, Marit og Bjørn Erling var på Gogol Bordello i går og tiltross for at jeg indirekte greide å plassere en dårlig popslager fra nittitallet inn i Marits hode, så var det en genial konsert.
Gogol Bordello – Wonderlust King
Visste du at bandet "Gogol bordello" er oppkalt etter denne kisen;
http://no.wikipedia.org/wiki/Nikolaj_Gogol
Gogol Bordello forever!


Også så jeg en av gutta i El caco. Han med skjegget. Tror han heter Thomas. Thomas i El caco er søt.
Han het vist ikke Thomas, han het Anders...nesten det samme.
http://no.wikipedia.org/wiki/El_Caco



Jeg har masse bra bilder men
...til de/den som stjal veska mi i går. Burn.
Alt du slapp unna med var litt papirer og laderen til kameraet mitt. Jeg vil ha det tilbake!
Gi det tilbake.

Og jeg har vitenskapelig nok bevist at intelligens er en fin ting, boling senker hjerneaktiviteten betraktelig og at aper ikke eier selvironi og ikke skjønner når du er frekk.
Rettelse; Når jeg er frekk.
Det liker jeg.
Og vet nå hvor jeg kan gå når jeg trenger meg en god latter eller se folk sniffe cola. Idioter.
Når størrelsen på overarmene dine er større og i mer aktivitet enn muskelen i topplokket så ...
Hva kan man si. Det sier jo litt. Jeg er glad for at jeg ikke er en ape.
Oo-oo-aaa-aaa

Med gårsdagens sminke og nye lysestaker. Takk til dattera til hagen;)
Og en greie jeg stjal fra Kari; http://www.youtube.com/watch?v=D9UutpkkbKY&feature=player_embedded

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar